Február 13-án és 14-én a Starkey cég kollégái személyesen jöttek el hozzánk, hogy segítsenek pácienseinknek. A szakemberek átvizsgálták a készülékeket, elvégezték a finombeállításokat  és a helyben megoldható kisebb javításokat.

Nagy örömmel töltött el bennünket e két nap, igazán eredményesnek mondhatjuk. Ennek több oka is volt:jep

  • a szervizes kollégák alaposan átnézték a behozott hallókészülékeket, elvégezték a kisebb javításokat, tisztításokat a pácienseink nagy örömére;

  • mind a szervizes kollégák, mind a termék menedzserek sok jó tanáccsal látták el a hozzánk bejelentkezett, illetve betérő pácienseinket a hallókészülékükkel kapcsolatban;

  • pácienseink kihasználták a lehetőséget, és felkészülten, előre átgondolt kérdésekkel érkeztek.

Összegzésként sikeresnek mondhatjuk a szerviznapokat, hiszen sok páciensnek tudtunk segíteni. Mindent elmond egyik páciensünk kérdése: mikor lesz a következő szerviznap?

Ezúton is köszönjük pácienseinknek és a Starkey szakembereinek, hogy ennyire eredményes két napot tudhatunk magunk mögött. Egyet ígérhetünk: folytatás következik.

0 Hozzászólások
Tuesday, February 18, 2020 By th