A Phonak Partnertalálkozó igazán hasznos és színes szakmai program volt számunkra.
Betekinthettünk az ügyfélkapcsolatok és ügyféltípusok változatos világába, miközben önismereti tréningen is részt vettünk. "Mindenki szereti, ha szeretik!"- messzemenőkig igaz ez a mondat. Alapvető fontosságú a páciensek szeretete és tisztelete. Vajon ezen (is) múlik az ügyfelekkel kialakított kapcsolat? Kulcsfontosságú az önismeret, önmagunk fejlesztése, a sokszínűség elfogadása, az összhang kialakítása.
"Valahol mindenki marketinges." - hallottuk többször is ezt a mondatot. Igen, így van ez az életünk minden területén, nem csupán a munkával kapcsolatban.
Széles körű tájékoztatást kaptunk a közeljövőben OEP listára kerülő termékekről, azok tudás szintjéről, az intelligens iránymikrofon technológia előnyeiről, a profi zajkezelésről. A rendezvény fókuszában természetesen a már nagyon várt, hiánypótló vízálló készülékek voltak. A cégeknek fel kell készülniük a hivatali ellenőrzésekre is- a Phonak ebben is segíti partnereit.
Lehet-e, kell-e fejlődnünk? Mindenképp kell! Főként amiatt, hogy ügyfeleinket a legjobb tudásunk szerint, a legjobb hallókészülékekkel tudjuk ellátni. Nálunk mindig megértő fülekre talál.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges